Müügitingimused

Veebipoe lasergraveering.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Lasergraveering OÜ (registrikood 16120083),
Asukohaga Suurevälja, Ojasoo küla, Kose vald, 75031 Harju maakond .

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest  kui ka meili (lasergraveering@gmail.com) teel esitatud kaupade ostmisel. Ostja poolt esitatud tellimus on ostu-müügi lepinguks Veebipoe ja Ostja vahel. Tellimust saavad esitada ainult täisealised ja teovõimelised Ostjad. Veebipood jätab endale vajadusel õiguse tellimus tühistada sellest Ostjat informeerides.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu
kauba kättetoimetamise eest. Veebipoel on õigus muuta pakutavate toodete hindu. Ostjale kehtivad hinnad, mis on Veebipoes avaldatud tellimuse tegemise hetkel. Veebipood jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes. Juhul kui tellimus on edastatud enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis kohaldatakse tellimusele selle tegemise ajal kehtinud tingimusi.

Veebipood vabastatakse kõikidel juhtudel igasugusest vastutusest, kui kahju tekib põhjusel, et Ostja ei ole müüja soovitustele ja oma kohustustele vaatamata tutvunud käesolevate reeglitega, ehkki talle oli selline võimalus antud. Veebipood ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Ostja peab tutvuma toote juures oleva kirjelduse, spetsifikatsioonide ja kohaletoimetamise tingimustega. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita
nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse
ekraanile tasu suurus eurodes, mille saab tasuda ülekandega arve alusel, pangalingi kaudu või kaardimaksega. Alates 50 euroste ostude puhul on võialik kasutada makstes hiljem või makstes 3 osas makselahendust. Tellimust esitades on Ostja veendunud toote valiku, toote koguse ja sisestatud info korrektsuses. Kui Ostjal jääb midagi arusaamatuks või soovib lisainfot, siis tuleb pöörduda Veebipoe poole enne tellimuse vormistamist. Kui juba tellimus on valmis või tootmisfaasis, siis enam üldjuhul muudatusi teha ei saa.

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Pangalingi makseid, maksa hiljem ja maksa 3 osas vahendab Montonio Finance UAB. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance UAB turvalises keskkonnas.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks ja transpordiks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB ja nende koostööpartneritele. Transpordi jaoks vajalikud andmed edastatakse volitatud töötlejatele Itella Estonia OÜ, EESTI POST AS, DPD Eesti AS või kliendiga kokku lepitud transpordifirmale, välismaiste pakkide puhul ka transpordifirmade koostööpartneritele.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Veebipood ei vastuta Ostja poolt valesti sisestatud andmete eest. Tellimuse esitamisel on Ostja teadlik, et tellimusega kaasneb maksekohustus ja, et ta kinnitab, et on tutvunud Veebipoe müügitingimustega.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel (näiteks Ostja ei anna piisavalt infot tellimuse täitmiseks), teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kui Ostjal on erisoove Veebipoe toodetele, siis on Veebipoel õigus esitada arve vastavalt töömahu suurenemisele või tellimusest taganeda. Kui toodetel on võimalik valida omale soovi korral sobiv kirjastiil (küsitud lahtrites), siis selle valimata jätmisel kasutab Veebipood omale sobivat kirjastiili ja hilisemate pretensioonidega ei arvestata. Toodetel, millel ei ole võimalik kirjastiili valida nõustub klient Veebipoe valitud kirjastiiliga ja hilisemate pretensioonidega ei arvestata. Tellimust vormistades on Ostja tutvunud täiendava informatsiooniga Veebipoe avalehel ja nõustub sellega.

Tootepildid on illustratiivse tähendusega. Veebipood ei vastuta selle eest, kui Veebipoes oleva kauba värvus, kuju või muud parameetrid ei vasta Ostja kasutatava monitori eripära tõttu toote tegelikule suurusele, kujule või värvusele. Kui Ostja soovib saada visuaale tellitud tootest, siis tuleb sellest tellimusel kirjutada toote juures olevasse lahtrisse või ostukorvis olevasse lisainfo lahtrisse. Kui visuaale ei soovita, siis nõustub Ostja Veebipoe lahendustega ja hilisemate pretensioonidega ei arvestata. Visuaalide puhul edastame pilte ainult tootmisprotsessis vaja minevate piltidena, kui Ostjal on soov keerulistemate toodete puhul saada täielik visuaal, siis Veebipood võib esitada Ostjale lisa arve vastavalt töömahu suurenemisele. Veebipood ei vastuta tootmises tekkinud vigade eest, mis on tingitud Ostja poolt ebapiisava info sisestamisest (nt Ostjal on toote valmimise osas erinõuded ja avaldab need alles peale toote kätte saamist).

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti ja Soome.

Kauba kättesaamiseks on Ostjal järgnevad valikud:

  • Omniva pakiautomaat
  • DPD pakiautomaat
  • Smartpost pakiautomaat
  • Tulen ise järgi
  • Smartpost kuller

Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Veebipood ei vastuta Ostja poolt valesti sisestatud tarne andmete eest (aadress, e-mail, telefoninumber jms) ja Ostja süül tekkivate lisakulude eest (nt pakile ei mindud õigeaegselt järgi ja pakk saadeti tagasi).  Paki tagastamine (Ostja poolt väljavõtmata) hinnastatakse sama hinnakirja alusel, mis saatmine ning pakk jääb meie juurde hoiule kuni uue tarne kokkuleppimiseni ja saatmiskulude tasumiseni. Veebipood ei vastuta transpordifirmadest tekkinud tarneaja pikenemise eest.

Kauba Ostjale üleandmisel peab Ostja kontrollima koos kulleriga või kauba füüsilisel kättesaamisel Veebipoest või tema volitatud esindaja saadetise ja kauba (kaupade) seisukorda. Kui Ostja märkab, et tarnitud kauba pakend on kahjustatud (kortsus, märg või muul viisil väliselt kahjustatud), kaup (kaubad) on kahjustatud ja / või kaup on puudulikult komplekteeritud, peab Ostja selle märkima kauba üleandmise-vastuvõtmise dokumendile kulleri juuresolekul või Veebipoes kauba füüsilise kättesaamise ajal Veebipoe esindaja juuresolekul, koostama vabas vormis kaubasaadetise ja / või kauba rikkumise / mittevastavuse akti. Kui Ostja jätab sellised toimingud tegemata, vabastatakse Veebipood vastutusest kauba kahjustuste eest, kui selliste kahjustuste tekkimise põhjuseks ei ole tehasepraak, või kauba komplekteerimispuuduste eest ainult siis, kui sellised mittevastavused saab tuvastada kauba välise vaatlusega. Kaupade juhusliku hävimise või nende kahjustumise risk läheb Ostjale üle alates hetkest, mil kaup antakse üle Ostjale.

Juhul, kui Ostja kaupa ise vastu ei võta, kuigi kaup on kohale toimetatud nimetatud aadressil, on Veebipoel õigus anda kaup üle Ostja nimetatud aadressil olevale teisele isikule ning Ostjal ei ole õigust esitada Veebipoele pretensioone toodete kohaletoimetamise tõttu valele isikule.

Kauba kättesaamisel pakiautomaadist peab Ostja või tema volitatud esindaja kontrollima saadetise ja kauba (kaupade) seisukorda pakiautomaadi juures. Kui Ostja märkab, et tarnitud kauba pakend on kahjustatud (kortsus, märg või muul viisil väliselt kahjustatud), peab Ostja  tegema vigastusest pildi enne paki avamist pakiautomaadi ees, et pildil oleks ka pakiautomaat, seejärel paki avama ja kontrollima, kas kaup (kaubad) on kahjustatud ja / või kaup on puudulikult komplekteeritud. Kui Ostja jätab sellised toimingud tegemata, vabastatakse Veebipood vastutusest kauba kahjustuste eest, kui selliste kahjustuste tekkimise põhjuseks ei ole tehasepraak, või kauba komplekteerimispuuduste eest ainult siis, kui sellised mittevastavused saab tuvastada kauba välise vaatlusega. Kaupade juhusliku hävimise või nende kahjustumise risk läheb Ostjale üle alates hetkest, mil kaup antakse üle Ostjale.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 2-30 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 90 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 180 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Vastavalt VÕS § 47 lg 3 p-le 3, ei ole taganemisõigust võimalik kasutada eritellimusel valmivate/valminud toote puhul.  Kõik Ostja valitud spetsifikatsioonide, värvieelistuste ning graveeringute kohaselt valmivad/valminud tooted kuuluvad eritellimuste alla. Lisaks ei ole võimalik taganeda teenusena osutatud tööst (näiteks disainimine, Ostja poolt tellitud detailide lõikus jms).

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise vabas vormis avaldus ning saata see e-posti aadressile (lasergraveering@gmail.com) hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba taganemise avalduses tuleb ära märkida tellimuse number, ees- ja perekonnanimi, pangakonto, tagastatavad tooted ja põhjus kauba tagastamiseks.  Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (vale kaup). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.

Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile lasergraveering@gmail.com või helistada telefonil: +37258455222. Puuduste ilmnemisel tuleb kaup tuua aadressile Suurevälja, Ojasoo küla, Kose vald,Harju maakond 75031 eelnevalt kokku lepitud ajal. Kui pretensioon tingib, et toode tuleb toimetada tagasi Veebipoele, peab Ostja pakendama toote turvaliselt ja täielikult. Pakkimisega tekkinud kulud katab Ostja. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Veebipood ei vastuta andmekandjatel kadunud andmete eest (nt mälupulgad). Kui Ostja ei nõustu remonditud toodet vastu võtma või Veebipood pole Ostjaga korduvalt ühendust saanud kõiki olemasolevaid kontaktandmeid kasutades, hoiab Veebipood toodet enda laos 3 kuud ning seejärel utiliseerib toote. Kui Ostja soovib, et remonditud toodet hoitakse kauem, siis kehtib sellele ladustamise kulu 0,50 € / päev.

Veebipood ei vastuta Ostja süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest, transpordifirma süül või transportimisel tekkinud toote kahjustumise eest, toote loomuliku kulumise eest tavapärase kasutamise korral, defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui Ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile lasergraveering@gmail.com või helistada telefonil: +37258455222.

Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole (https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine). Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).